普贤王如来祈祷能显自然智根本愿文 参考《宁玛巴课诵集》(巴登堪布编辑)
(藏语发音,下同:)吙 (汉语翻译,下同:)吙
南赐扣爹汤借衮 昔吉朗尼哲布尼 法界轮涅诸幻相 一根二道成二果
日丹嘛日劫助短 衮杜桑波闷朗纪 觉与无明所变现 由我普贤广大愿
汤借却英破张独 温巴左短桑杰效 令一切于法界宫 现前证得佛陀位
衮纪昔尼堆嘛杰 让炯洛央决独眉 真如体性本无为 法尔广大不可思
扣爹尼纪明眉多 茶尼日那桑杰短 轮回涅槃名原无 明了法尔即佛陀
嘛日僧坚扣哇洽 坎松坚僧汤借纪 众生无明轮回转 普愿三界有情众
决眉昔敦日巴效 衮杜桑波雅宜将 断惑证得真实义 我普贤王如实说
就坚眉巴昔宜敦 茶尼昔拉让炯日 真如实际离因缘 空性圆具本觉智
企曩轴固君嘛埵 真眉闷贝质嘛眉 内外增减过犯无 失念黑暗心垢离
茶企让南君嘛桂 让日梭拉内巴拉 体性明空无过染 本觉清净原安住
赐松吉将亨札眉 兑永雅拉洽巴眉 三界毁坏亦无畏 不着贪欲五浊尘
埵眉协巴让炯拉 达贝殊丹独雅眉 自显无别自然智 本净无色无五毒
日贝萨洽嘛噶贝 哦喔吉拉耶协雅 自性明照未尝碍 清净自性即五智
耶协雅波敏巴拉 陀嘛桑杰日雅炯 于此五智成熟中 生起五方原始佛
茶拉耶协踏杰威 桑杰欣久乍尼炯 智慧增广进诣时 生起文佛四十二
耶协雅宜匝夏威 刹冻竹酒汤巴炯 由显五智威光力 生起五八饮血尊
茶企昔日吹嘛娘 陀嘛桑杰雅盈威 本体元明未尝迷 我是原始本初佛
雅宜闷朗达巴宜 坎松扣威僧坚纪 由佛所发大愿力 三界轮回有情众
让炯日巴哦协呢 耶协千波踏杰效 了知自然本觉智 增广无上大智慧
雅宜竹巴坚弥切 杰哇刹佳桑耶借 无间相续我变现 俱胝等流应化身
港拉港都那措顿 雅宜突杰闷朗纪 应由有求善调伏 由我慈悲祈祷愿
坎松扣威僧坚衮 日竹内呢塔哇效 三界轮回有情众 六道苦厄悉解脱
丹波僧坚吹巴南 昔拉日巴嘛夏威 迷诸惑幻无始众 由不正知失本明
纪央真眉汤雪巴 茶嘎嘛日吹贝就 由失正念住黑暗 彼即无知颠倒因
荷啦黑纪杰哇来 亨札协巴洒司就 从彼惊恐闷绝中 念动苏醒生怖畏
茶拉达仙札增借 拔洽仁纪喋巴来 自他贪瞋起执持 习气熏染渐增长
扣哇路速久巴炯 茶拉纽梦独雅杰 随行习性逐生死 五阴炽盛苦恼逼
独雅来拉坚栖眉 茶企僧坚吹贝昔 滋生无间五毒业 成为众生惑幻因
真眉萨日盈贝企 桑杰雅宜闷朗纪 即不正知与失念 由佛所发大愿力
衮纪日巴让协效 连吉借威嘛日巴 皆自了知明觉性 俱生无明蔽本觉
协巴真眉央萨盈 衮杜达贝嘛日贝 生起失念散乱心 分别无明逐尘境
达仙尼速增巴盈 连吉衮达嘛日尼 分立自他二执取 俱生分别二无明
僧坚衮纪吹昔盈 桑杰雅宜闷朗纪 即是众生颠倒因 由佛所发大愿力
扣威僧坚汤借纪 真眉听威闷巴桑 令诸轮回有情众 消除失念黑暗坑
尼速增威协哇当 日贝让哦协巴效 清净能所二妄执 了知本具自明性
尼增洛尼退匆洒 贤巴刹摩借贝册 心著二执起犹豫 形成微细贪著心
拔洽突波仁纪喋 谁诺桂丹内丹卓 习气薰染渐增长 于衣食伴侣财处
兑永雅丹将威年 宜嗡兑贝洽巴炯 以及五欲亲眷等 贪著欲乐炽热恼
茶达吉滇吹哇短 松增来拉谁塔眉 彼令世间惑幻生 由是二取业无尽
贤贝哲布敏巴宜 尬洽当贝宜达速 贪嗜果报成熟时 生贪欲恼饿鬼中
借那杰够呀耕雅 桑杰雅宜闷朗纪 常受难忍饥渴苦 由佛所发大愿力
兑洽贤威僧坚南 兑威东哇企嘛棒 普令贪欲诸有情 不舍外来贪欲境
兑洽贤巴企嘛郎 协巴让叟乐巴宜 不取内生贪著根 如如安住自明觉
日巴让萨森局呢 衮埵耶协托巴效 自心觉了宽坦住 转成妙观察智道
企若隅纪南哇拉 吉札协巴刹摩就 外境所显诸幻相 念动微细怖畏生
当威拔洽喋巴来 札增达谢洽巴借 从此增长嗔习气 忿起怨敌杀害心
协当哲布敏贝册 娘威奏谁独耕雅 嗔恚果报成熟时 常受地狱苦煎熬
桑杰雅宜闷朗纪 卓竹僧坚汤借纪 由佛所发大愿力 令趣六道诸众生
协当札波借贝册 邦朗嘛借让索夏 嗔恚猛烈生长时 自心放松莫取舍
日巴让梭森局呢 萨威耶协托巴效 任持安住自明觉 转成大圆镜智道
让僧康哇局巴来 仙拉坚僧劫贝洛 由于自心高举起 于他生起憍慢心
雅佳札波僧借贝 达仙踏奏东喀决 如是猛烈胜憍慢 自他欺凌而苦恼
来底哲布敏贝册 那东娘威喇如借 彼业果报成熟时 暂生天道报尽堕
桑杰雅宜闷朗纪 康僧借贝僧坚南 由佛所发大愿力 令憍慢心诸众生
茶册协巴让索乐 日巴让梭森局呢 觉了自心宽坦住 任持安住自明觉
娘尼耶协托巴效 尼增踏贝拔洽纪 转成平等性智道 由二执薰染习气
达埵仙劫孙雅来 踏奏坚僧喋巴来 自赞毁他痛苦业 增长斗争疑妒心
谢决喇明内速借 哲布娘威内速达 投生杀戮非天处 果堕泥犁地狱中
桑杰雅宜闷朗纪 坚僧踏奏借巴南 由佛所发大愿力 嫉妒斗争生起时
札增弥甲让梭乐 协巴让梭森局呢 莫起怨敌心松坦 任持安住自明觉
金来透眉耶协效 真眉当妞映哇丹 转成成所作智道 不正念舍及散乱
悌丹目当杰巴当 杰丹雷洛地母贝 有藏惛忱和忘念 惛睡懈怠愚痴者
哲布教眉杰松强 桑杰雅宜闷朗纪 果感畜生无依怙 由佛所发大愿力
地母景威闷巴拉 真巴萨贝当夏呢 令心愚痴黑暗者 发露净心住正念
埵眉耶协托巴效 坎松僧坚汤借衮 转成法界体性智 三界所有诸众生
衮昔桑杰雅丹娘 真眉吹贝昔如松 真如体性与佛等 失念故成颠倒因
打大敦眉来拉决 来竹密朗吹巴札 无间造诸无义业 犹如梦幻趣六道
雅尼桑杰陀嘛盈 卓竹竹巴都威企 我是最初普贤佛 化身调伏六道众
衮杜桑波闷朗纪 僧坚汤借嘛履巴 我普贤王广大愿 令诸众生一无余
却纪因速桑杰效 无尽法界成正觉
啊吙 啊吙
庆栖南久多千纪 吹眉日巴让萨呢 具慈瑜珈大力者 了知自明离惑幻
闷朗多千狄达贝 狄推僧坚汤借衮 已发如是广大愿 闻持此愿诸众生
借哇松呢温昌甲 匿达沙宜森巴按 于三生内必成佛 或于日月蚀时日
札丹萨越炯哇丹 匿萨埵就洛波堆 风暴雷发地动变 或于冬夏至年节
让尼衮杜桑波借 衮纪推沙狄决那 发心自修为普贤 与众虔敬诵此愿
坎松僧坚汤借衮 南久茶宜闷朗纪 令诸三界有情众 由彼瑜珈行者愿
独雅仁纪卓呢将 踏突桑杰托巴效 灭苦解脱生死海 获证究竟佛陀位
藏文版经文:
༈ ཀུན་ཏུ་བཟང་པོའི་སྨོན་ལམ།། 普贤王如来发愿偈
ཧོཿ 吙! སྣང་སྲིད་འཁོར་འདས་ཐམས་ཅད་ཀུན༔ གཞི་གཅིག་ལམ་གཉིས་འབྲས་བུ་གཉིས༔ 现有轮涅皆,一基二道果。 རིག་དང་མ་རིག་ཆོ་འཕྲུལ་ཏེ༔ ཀུན་ཏུ་བཟང་པོའི་སྨོན་ལམ་གྱིས༔ 无明觉幻现,普贤发愿故, ཐམས་ཅད་ཆོས་དབྱིངས་ཕོ་བྲང་དུ༔ མངོན་པར་རྫོགས་ཏེ་འཚང་རྒྱ་ཤོག༔ 愿诸众有情,法界中成佛。 ཀུན་གྱི་གཞི་ནི་འདུས་མ་བྱས༔ རང་བྱུང་ཀློང་ཡངས་བརྗོད་དུ་མེད༔ 本基无为法,元成不可说, འཁོར་འདས་གཉིས་ཀའི་མིང་མེད་དོ༔ དེ་ཉིད་རིག་ན་སངས་རྒྱས་ཏེ༔ 无有轮涅名,明此即成佛, མ་རིག་སེམས་ཅན་འཁོར་བར་འཁྱམས༔ ཁམས་གསུམ་སེམས་ཅན་ཐམས་ཅད་ཀྱིས༔ 不明轮回转,愿诸众有情, བརྗོད་མེད་གཞི་དོན་རིག་པར་ཤོག༔ ཀུན་ཏུ་བཟང་པོ་ང་ཉིད་ཀྱང་༔ 明了无说义。普贤我亦然, རྒྱུ་རྐྱེན་མེད་པ་གཞི་ཡི་དོན༔ དེ་ཉིད་གཞི་ལས་རང་བྱུང་རིག༔ 无因缘基义,由基任运证, ཕྱི་ནང་སྒྲོ་སྐུར་སྐྱོན་མ་བཏགས༔ དྲན་མེད་མུན་པའི་དྲི་མ་གོས༔ 增减无作而,无念暗垢离, དེ་ཕྱིར་རང་སྣང་སྐྱོན་མ་གོས༔ རང་རིག་སོ་ལ་གནས་པ་ལ༔ 故自现无过。本觉赤裸故, སྲིད་གསུམ་འཇིག་ཀྱང་དངངས་སྐྲག་མེད༔ སྣང་སེམས་གཉིས་སུ་མེད་པ་ལ༔ 有毁亦无畏;境心无二故, འདོད་ཡོན་ལྔ་ལ་ཆགས་པ་མེད༔ རྟོག་མེད་ཤེས་པ་རང་བྱུང་ལ༔ 不贪五妙欲;无别本智故, གདོས་པའི་གཟུགས་དང་དུག་ལྔ་མེད༔ རིག་པའི་གསལ་ཆ་མ་འགགས་པ༔ 无色及五毒;觉明未灭故, ངོ་བོ་གཅིག་ལ་ཡེ་ཤེས་ལྔ༔ ཡེ་ཤེས་ལྔ་བོ་སྨིན་པ་ལས༔ 一体具五智;五智成熟故, ཐོག་མའི་སངས་རྒྱས་རིགས་ལྔ་བྱུང་༔ དེ་ལས་ཡེ་ཤེས་མཐའ་རྒྱས་པས༔ 五部佛陀现;此智增广故, སངས་རྒྱས་བཞི་བཅུ་རྩ་གཉིས་བྱུང་༔ ཡེ་ཤེས་ལྔ་ཡི་རྩལ་ཤར་བས༔ 四十二佛现;五智力升故, ཁྲག་འཐུང་དྲུག་ཅུ་ཐམ་པ་བྱུང་༔ དེ་ཕྱིར་གཞི་རིག་འཁྲུལ་མ་མྱོང་༔ 六十饮血现,故基觉无迷。 ཐོག་མའི་སངས་རྒྱས་ང་ཡིན་པས༔ ང་ཡི་སྨོན་ལམ་བཏབ་པ་ཡིས༔ 我即本初佛,由我发愿故, ཁམས་གསུམ་འཁོར་བའི་སེམས་ཅན་གྱིས༔ རང་བྱུང་རིག་པ་ངོ་ཤེས་ནས༔ 三界诸有情,证得自然智, ཡེ་ཤེས་ཆེན་པོ་མཐའ་རྒྱས་ཤོག༔ ང་ཡི་སྤྲུལ་པ་རྒྱུན་མི་ཆད༔ 大智愿周遍。我化身无间, བྱེ་བ་ཕྲག་བརྒྱ་བསམ་ཡས་འགྱེད༔ གང་ལ་གང་འདུལ་སྣ་ཚོགས་སྟོན༔ 百俱胝化现,应机随缘显, ང་ཡི་ཐུགས་རྗེ་སྨོན་ལམ་གྱིས༔ ཁམས་གསུམ་འཁོར་བའི་སེམས་ཅན་ཀུན༔ 由我悲愿力,三界诸有情, རིགས་དྲུག་གནས་ནས་འཐོན་པར་ཤོག༔ དང་པོ་སེམས་ཅན་འཁྲུལ་པ་རྣམས༔ 愿解脱六趣。初众迷惑咸, གཞི་ལ་རིག་པ་མ་ཤར་བས༔ ཅི་ཡང་དྲན་མེད་ཐོམ་མེ་བ༔ 基觉无生故,无所念昏昧, དེ་ཀ་མ་རིག་འཁྲུལ་པའི་རྒྱུ༔ དེ་ལ་ཧད་ཀྱིས་བརྒྱལ་བ་ལས༔ 即无明惑因,愕然昏迷中, དངངས་སྐྲག་ཤེས་པ་ཟ་ཟིར་འགྱུས༔ དེ་ལས་བདག་གཞན་དགྲར་འཛིན་སྐྱེས༔ 怖念朦胧起,自他嗔生执, བག་ཆགས་རིམ་གྱིས་བརྟས་པ་ལས༔ འཁོར་བ་ལུགས་སུ་འཇུག་པ་བྱུང་༔ 习气渐增故,轮回流转生, དེ་ལས་ཉོན་མོངས་དུག་ལྔ་རྒྱས༔ དུག་ལྔའི་ལས་ལ་རྒྱུན་ཆད་མེད༔ 五毒烦恼盛,五毒业无间, དེ་ཕྱིར་སེམས་ཅན་འཁྲུལ་པའི་གཞི༔ དྲན་མེད་མ་རིག་ཡིན་པའི་ཕྱིར༔ 众生迷乱基,即无念痴故, སངས་རྒྱས་ང་ཡི་སྨོན་ལམ་གྱིས༔ ཀུན་གྱིས་རིག་པ་རང་ཤེས་ཤོག༔ 由我佛发愿,悉皆证本觉。 ལྷན་ཅིག་སྐྱེས་པའི་མ་རིག་པ༔ ཤེས་པ་དྲན་མེད་ཡེངས་པ་ཡིན༔ 谓俱生无明,即无念呆愣; ཀུན་ཏུ་བརྟགས་པའི་མ་རིག་པ༔ བདག་གཞན་གཉིས་སུ་འཛིན་པ་ཡིན༔ 谓遍计无明,即自他二执, ལྷན་སྐྱེས་ཀུན་བརྟགས་མ་རིག་གཉིས༔ སེམས་ཅན་ཀུན་གྱི་འཁྲུལ་གཞི་ཡིན༔ 俱遍二无明,诸众迷惑基, སངས་རྒྱས་ང་ཡི་སྨོན་ལམ་གྱིས༔ འཁོར་བའི་སེམས་ཅན་ཐམས་ཅད་ཀྱི༔ 由我佛发愿,轮回诸众生, དྲན་མེད་འཐིབས་པའི་མུན་པ་སངས༔ གཉིས་སུ་འཛིན་པའི་ཤེས་པ་དྭངས༔ 无念黑暗消,二执得清净, རིག་པའི་རང་ངོ་ཤེས་བར་ཤོག༔ གཉིས་འཛིན་བློ་ནི་ཐེ་ཚོམ་སྟེ༔ 愿证本来面;二执即疑惑, ཞེན་བ་ཕྲ་མོ་སྐྱེས་པ་ལས༔ བག་ཆགས་འཐུག་པོ་རིམ་གྱིས་བརྟས༔ 由微贪著中,浓习渐增长, ཟས་ནོར་གོས་དང་གནས་དང་གྲོགས༔ འདོད་ཡོན་ལྔ་དང་བྱམས་པའི་གཉེན༔ 食财处衣友,五欲及亲眷, ཡིད་འོང་ཆགས་པའི་འདོད་པས་གདུངས༔ དེ་དག་འཇིག་རྟེན་འཁྲུལ་པ་སྟེ༔ 悦意贪所逼,此即世间迷, གཟུང་འཛིན་ལས་ལ་ཟད་མཐའ་མེད༔ ཞེན་པའི་འབྲས་བུ་སྨིན་པའི་ཚེ༔ 二取业无尽,贪果成熟时, སྐམ་ཆགས་གདུང་བའི་ཡི་དྭགས་སུ༔ སྐྱེས་ནས་བཀྲེས་སྐོམ་ཡ་རེ་ང་༔ 吝逼饿鬼中,生受饥渴苦, སངས་རྒྱས་ང་ཡི་སྨོན་ལམ་གྱིས༔ འདོད་ཆགས་ཞེན་པའི་སེམས་ཅན་རྣམས༔ 由我佛发愿,贪心诸有情, འདོད་པའི་གདུང་བ་ཕྱིར་མ་སྤངས༔ འདོད་ཆགས་ཞེན་པ་ཚུར་མ་བླངས༔ 外欲苦勿舍,内贪执勿取, ཤེས་པ་རང་སོར་གློད་པ་ཡིས༔ རིག་པ་རང་སོ་ཟིན་གྱུར་ནས༔ 心坦然住故,觉性赤裸现, ཀུན་རྟོག་ཡེ་ཤེས་ཐོབ་པར་ཤོག༔ ཕྱི་རོལ་ཡུལ་གྱི་སྣང་བ་ལ༔ 愿证妙观智;于外境显现, འཇིགས་སྐྲག་ཤེས་པ་ཕྲ་མོ་འགྱུས༔ སྡང་བའི་བག་ཆགས་བརྟས་པ་ལས༔ 微细怖畏起,嗔习渐增故, དགྲར་འཛིན་བརྡེག་གསོད་ཧྲག་པ་སྐྱེས༔ ཞེ་སྡང་འབྲས་བུ་སྨིན་པའི་ཚེ༔ 执敌害心生,嗔果成熟时, དམྱལ་བའི་བཙོ་བསྲེག་སྡུག་རེ་བསྔལ༔ སངས་རྒྱས་ང་ཡི་སྨོན་ལམ་གྱིས༔ 地狱煎熬苦,由我佛发愿, འགྲོ་དྲུག་སེམས་ཅན་ཐམས་ཅད་ཀྱི༔ ཞེ་སྡང་དྲག་པོ་སྐྱེས་པའི་ཚེ༔ 六趣众有情,嗔恚猛生时, སྤང་བླང་མི་བྱ་རང་སོར་གློད༔ རིག་པ་རང་སོ་ཟིན་གྱུར་ནས༔ 坦住勿取舍,觉性赤裸现, གསལ་བའི་ཡེ་ཤེས་ཐོབ་པར་ཤོག༔ རང་སེམས་ཁེངས་པར་གྱུར་པ་ལས༔ 愿证圆境智;自心憍所致, གཞན་ལ་འགྲན་སེམས་སྨད་པའི་བློ༔ ང་རྒྱལ་དྲག་པོའི་སེམས་བསྐྱེད་པས༔ 于他竞谤心,生起猛慢故, བདག་གཞན་འཐབ་རྩོད་སྡུག་བསྔལ་སྤྱོད༔ ལས་དེའི་འབྲས་བུ་སྨིན་པའི་ཚེ༔ 自他争战苦,彼业果熟时, འཕོ་ལྟུང་མྱོང་བའི་ལྷ་རུ་སྐྱེ༔ སངས་རྒྱས་ང་ཡི་སྨོན་ལམ་གྱིས༔ 生天受迁堕,由我佛发愿, ཁེངས་སེམས་སྐྱེས་པའི་སེམས་ཅན་རྣམས༔ དེ་ཚེ་ཤེས་པ་རང་སོར་གློད༔ 慢心诸有情,尔时心坦住, རིག་པ་རང་སོ་ཟིན་གྱུར་ནས༔ མཉམ་པ་ཉིད་ཀྱི་དོན་རྟོགས་ཤོག༔ 觉性赤裸现,愿证平等智; གཉིས་འཛིན་བརྟས་པའི་བག་ཆགས་ཀྱིས༔ བདག་བསྟོད་གཞན་སྨོད་ཟུག་རྔུའི་ལས༔ 二取增所致,自赞毁他业, འཐབ་རྩོད་འགྲན་སེམས་བརྟས་པ་ལས༔ གསོད་གཅོད་ལྷ་མིན་གནས་སུ་སྐྱེ༔ 竞斗心增故,残杀非天生, འབྲས་བུ་དམྱལ་བའི་གནས་སུ་ལྟུང་༔ སངས་རྒྱས་ང་ཡི་སྨོན་ལམ་གྱིས༔ 果堕地狱处,由我佛发愿, འགྲན་སེམས་འཐབ་རྩོད་སྐྱེས་པ་རྣམས༔ དགྲར་འཛིན་མི་བྱ་རང་སོར་གློད༔ 竞斗诸有情,勿敌执坦住, ཤེས་པ་རང་སོ་ཟིན་གྱུར་ནས༔ ཕྲིན་ལས་ཐོགས་མེད་ཡེ་ཤེས་ཤོག༔ 觉性赤裸现,愿证成作智。 དྲན་མེད་བཏང་སྙོམས་ཡེངས་པ་ལས༔ འཐིབས་དང་རྨུགས་དང་བརྗེད་པ་དང་༔ 无念呆住故,昏沉及忘失, བརྒྱལ་དང་ལེ་ལོ་གཏི་མུག་པས༔ འབྲས་བུ་སྐྱབས་མེད་བྱོལ་སོང་འཁྱམས༔ 闷绝怠痴故,无依畜中生, སངས་རྒྱས་ང་ཡི་སྨོན་ལམ་གྱིས༔ གཏི་མུག་བྱིང་པའི་མུན་པ་ལ༔ 由我佛发愿,痴心昏暗中, དྲན་པ་གསལ་བའི་མདངས་ཤར་བས༔ རྟོག་མེད་ཡེ་ཤེས་ཐོབ་པར་ཤོག༔ 正念朗然生,愿证体性智。 ཁམས་གསུམ་སེམས་ཅན་ཐམས་ཅད་ཀུན༔ ཀུན་གཞི་སངས་རྒྱས་ང་དང་མཉམ༔ 三界诸有情,普基佛我等, དྲན་མེད་འཁྲུལ་པའི་གཞི་རུ་སོང་༔ ད་ལྟ་དོན་མེད་ལས་ལ་སྤྱོད༔ 迷基中趣入,今造无义业, ལས་དྲུག་རྨི་ལམ་འཁྲུལ་པ་འདྲ༔ ང་ནི་སངས་རྒྱས་ཐོག་མ་ཡིན༔ 六趣如迷梦,我即本初佛, འགྲོ་དྲུག་སྤྲུལ་པས་འདུལ་བའི་ཕྱིར༔ ཀུན་ཏུ་བཟང་པོའི་སྨོན་ལམ་གྱིས༔ 为化六趣众,以普贤大愿, སེམས་ཅན་ཐམས་ཅད་མ་ལུས་པ༔ ཆོས་ཀྱི་དབྱིངས་སུ་འཚང་རྒྱ་ཤོག༔ 一切众有情,法界中成佛。
ཨ་ཧོཿ 阿吙! ཕྱིན་ཆད་རྣལ་འབྱོར་སྟོབས་ཅན་གྱིས༔ འཁྲུལ་མེད་རིག་པ་རང་གསལ་ནས༔ 尔后瑜伽者,觉心明境中, སྨོན་ལམ་སྟོབས་ཅན་འདི་བཏབ་པས༔ འདི་ཐོས་སེམས་ཅན་ཐམས་ཅད་ཀུན༔ 发起此愿故,闻此诸众生, སྐྱེ་བ་གསུམ་ནས་མངོན་འཚང་རྒྱ༔ ཉི་ཟླ་གཟའ་ཡིས་ཟིན་པའམ༔ 三生即成佛。或于日月蚀, སྒྲ་དང་ས་གཡོས་བྱུང་བའམ༔ ཉི་མ་ལྡོག་འགྱུར་ལོ་འཕོ་དུས༔ 或地震雷鸣,冬夏至年节, རང་ཉིད་ཀུན་ཏུ་བཟང་པོར་བསྐྱེད༔ ཀུན་གྱིས་ཐོས་པར་འདི་བརྗོད་ན༔ 自观普贤王,悉闻而唪诵, ཁམས་གསུམ་སེམས་ཅན་ཐམས་ཅད་ཀུན༔ རྣལ་འབྱོར་ང་ཡི་སྨོན་ལམ་གྱིས༔ 三界诸有情,由我瑜伽愿, སྡུག་བསྔལ་རིམ་གྱིས་གྲོལ་ནས་ཀྱང་༔ མཐའ་རུ་སངས་རྒྱས་ཐོབ་པར་ཤོག༔ 痛苦渐解脱,究竟愿成佛。 |